Retourbeleid
Keyworkz Webdevelopment hanteerd het retourbeleid conform Printful standaarden namelijk;
Claims voor verkeerd bedrukte / beschadigde / defecte items moeten binnen 4 weken na ontvangst van het
product worden ingediend. Voor pakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan, moeten alle claims
uiterlijk 4 weken na de geschatte leverdatum worden ingediend. Claims die als een fout van onze kant worden
beschouwd, worden op onze kosten gedekt.
Als u of uw klanten een probleem met de producten of iets anders in de bestelling opmerken, dient u een
probleemrapport in.
Het retouradres is standaard ingesteld op de Printful-functie. Wanneer we een retourzending ontvangen,
ontvang je een automatische e-mailmelding. Niet-opgeëiste retouren worden na 4 weken aan een goed doel
geschonken. Als de faciliteit van Printful niet als retouradres wordt gebruikt, wordt u aansprakelijk voor alle
geretourneerde zendingen die u ontvangt.
Verkeerd adres – Als u of uw eindklant een adres opgeeft dat door de koerier als onvoldoende wordt
beschouwd, wordt de zending teruggestuurd naar onze vestiging.
U bent aansprakelijk voor de kosten van
verzending zodra we een bijgewerkt adres met u hebben bevestigd (indien en voor zover van toepassing).
Niet opgeëiste zendingen – Zendingen die niet worden opgeëist, worden teruggestuurd naar onze faciliteit en u
bent aansprakelijk voor de kosten van een terugzending naar uzelf of uw eindklant (indien en voor zover van
toepassing).
Als je geen account op printful.com hebt geregistreerd en een factureringsmethode hebt toegevoegd, ga je
ermee akkoord dat alle geretourneerde bestellingen vanwege het verkeerde verzendadres of het niet claimen
van de zending niet opnieuw kunnen worden verzonden en zullen worden gedoneerd aan liefdadigheid op uw
kosten (zonder dat wij een terugbetaling doen).
Printful accepteert geen retourzendingen van verzegelde goederen, zoals maar niet beperkt tot gezichtsmaskers,
die vanwege gezondheids- of hygiëneredenen niet geschikt zijn voor retournering. U gaat hierbij akkoord dat
geretourneerde bestellingen met gezichtsmaskers niet opnieuw kunnen worden verzonden en zullen worden
verwijderd.
Geretourneerd door de klant – Het is het beste om uw eindklanten te adviseren contact met u op te nemen
voordat u producten retourneert. We betalen geen bestellingen terug wegens spijt van de koper.
Retourzendingen voor producten, gezichtsmaskers en ruilen van maten dienen op uw kosten en discretie te
worden aangeboden. Als u ervoor kiest om retouren te accepteren of om maatruil aan uw eindklanten aan te
bieden, moet u op uw kosten een nieuwe bestelling plaatsen voor een gezichtsmasker of een product in een
andere maat.
Kennisgeving voor consumenten in de EU: Volgens artikel 16, onder c) en e), van Richtlijn 2011/83 / EU van
het Europees Parlement en de Raad van 25 oktober 2011 betreffende consumentenrechten, kan in het
herroepingsrecht niet worden voorzien:
1. de levering van goederen die zijn gemaakt volgens specificaties van de consument of die duidelijk
gepersonaliseerd zijn;
2. verzegelde goederen waarvan de verzegeling na levering is verbroken en die om redenen van
gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering, daarom behoudt Printful zich het recht voor om retouren naar eigen goeddunken te weigeren.
Dit beleid wordt beheerst en geïnterpreteerd in overeenstemming met de Engelse taal, ongeacht vertalingen die
voor welk doel dan ook zijn gemaakt.